Nyheder

Springstævne 9. juni 2013 (sidste nyt) – opdateret 8/6-13 starter

PROPOSITIONER D-STÆVNE SPRING FOR PONY & HESTE (kun 9. juni 2013)

Startlisten (DRF Live) ses HER      (Endelige startlister nu klar 8/6-2013)

Ændringer:

  •  Ikke sammenlægning af kl. 11 og kl. 12 som tidl. meldt – nu 5 starter i LB hest og 2 i LA
  • Vi mangler stadig højde på den sidste rytter i klasse 7 ( Mette grewal ) (send mail til staevneudvalg@albertslundrideklub.dk så vi få korrigeret) – eller ring Anette Løhmann på tlf. 22596102
  • Der rides IKKE med stævnenumre ( da dem der rider 2 gange i B0 klasserne har 2 forskellige stævnenumre )
  • Pony spring ændres: Vi har rykket ponyklasserne til søndag 9/6-13. Rytterne som ikke ønsker denne ændring kan få deres indskud tilbage.  Du kan sende mail til papa@webspeed.dk  med Navn, klasse samt bankreg+kontonummer  hvis du ønsker indskud retur.

Henvendelse før og under stævnet kan ske til Anette Løhmann på tlf. 22596102 eller Sandra Kempf på tlf. 61686060.

Stævneudvalget har email: staevneudvalg@albertslundrideklub.dk for evt. spørgsmål!

Sponsorer: Rhodo-Roskilde (Bane blomster) samt The Body Shop

 

Læs dem her

Tilmelding skal ske via DRF GO (LUKKET)

  • Stævnet afholdes udendørs hos Albertslund Rideklub, Gamle Landevej 24, 2620 Albertslund.
  • Trailerparkering på Gamle Landevej( der er ikke adgang for trailere på ridecentret )
  • Stævnet er åbent for distrikt 1-5
  • Ponyklasserne deles såfremt der er min 6 tilmeldte i hver kategori
  • For klubmesterskabsklasserne gælder at de kun gennemføres ved min 2 deltagere.
  • Efteranmeldelse modtages indtil 30 min før klassens start hvis tidsplanen tillader det.
  • Klubben forbeholder sig ret til at sammenlægge eller aflyse klasser med for få tilmeldte.

Tilmelding skal ske via DRF GO (lukket)

Sidste frist for tilmelding er onsdag den 29 maj 2013  Først til mølle princip

Max 200 starter pr. dag.

Hvis man ønsker at tilmelde sig to gange (pr. hest) i B0 klassen så skal man tilmelde sig en af gangene over GO
og resten af tilmeldingerne (dvs den sidste tilmelding man vil ride) skal ske over mailen med navn, hestens navn, klub, klasse og højde man ønsker at starte.
Så skal de overføre til ARK’s kontonummer (Bank.reg 5470 kto. 1712423) (80 kr. pr klasse) Ikke 30 kr. i gebyr da det jo betaler det på første klasse over Go

Der udsendes ikke program, men startlister vil være at finde på klubbens hjemmeside  www.albertslundrideklub.dk ca. en uge før stævnet.

Henvendelse før og under stævnet kan ske til Anette Løhmann på tlf. 22596102 eller Sandra Kempf på tlf. 61686060.

Stævneudvalget har email: staevneudvalg@albertslundrideklub.dk for evt. spørgsmål!

Hjælpere må gerne melde sig og ARK rytter skal melde sig som hjælper via online blanket (HER)